Bijele psine u šoping centru!
Pljačku australske samoposluge prekida tsunami, a šačica preživjelih još se nije niti oporavila od dvostrukog šoka, kadli u "kanalima" između polica izroni prijeteća peraja morskog psa kojeg je veliki val povukao s pučine i zarobio u hali samoposluge. Iako utopljenika ima pregršt, Veliki bijeli preferira živo meso. Novonastala situacija i prinudni "zatvor" uvijek je plodan teren za sređivanje narušenih obiteljskih odnosa, a nekima se otvara savršena prilika za osvetom. Usput nije loše demonstrirati i spremnost na žrtvovanje, dokazivanje hrabrosti ili inženjerske dovitljivosti s plutajućim artiklima maloprodajnog lanca.
'Bait' je ugodno iznenađenje, moderni sharksploitacijski uradak jako lijepe fotografije, solidne glumačke postave i školski postavljenog scenarija s izuzetno dobro generiranom grafikom tsunamija. Nažalost, računalno kreirana psina zbog potreba 3D-a najlošiji je dio filma, ali dobro da su se autori koristili i maketom nalik na Bruciea iz 'Ralja' jer je to, koliko god čudno zvučalo za 2012. godinu, i dalje puno uvjerljivije rješenje. Čak i uz lošiju, na momente grozno realiziranu podvodnu "babarogu", 'Bait' je sigurno najbolji komad filmske eksploatacije morskih pasa koji smo u 21. stoljeću gledali. Osjeća se silno uložen trud — od cijelog potopljenog seta na dva kata, školskih, ali dobrih peripetija, hektolitara krvi za što realističniji dojam do dobro tempiranog i uspjelog rasta tenzija do kulminacije s okusom osamdesetih. Ekipa redatelja Kimble Rendalla uspjela je odličnu ideju još bolje realizirati i u sat i pol uspješno spojiti 'Pasje popodne', 'Zoru živih mrtvaca' i 'Ralje'.