Home Arhiva a-b-c-d-e ‘Bait’ (2012)

‘Bait’ (2012)

‘Bait’ (2012)
0
1
Morskopasje popodne
Morskopasje popodne

Bijele psine u šoping centru!

Pljačku australske samoposluge prekida tsunami, a šačica preživjelih još se nije niti oporavila od dvostrukog šoka, kadli u “kanalima” između polica izroni prijeteća peraja morskog psa kojeg je veliki val povukao s pučine i zarobio u hali samoposluge. Iako utopljenika ima pregršt, Veliki bijeli preferira živo meso. Novonastala situacija i prinudni “zatvor” uvijek je plodan teren za sređivanje narušenih obiteljskih odnosa, a nekima se otvara savršena prilika za osvetom. Usput nije loše demonstrirati i spremnost na žrtvovanje, dokazivanje hrabrosti ili inženjerske dovitljivosti s plutajućim artiklima maloprodajnog lanca.

‘Bait’ je ugodno iznenađenje, moderni sharksploitacijski uradak jako lijepe fotografije, solidne glumačke postave i školski postavljenog scenarija s izuzetno dobro generiranom grafikom tsunamija. Nažalost, računalno kreirana psina zbog potreba 3D-a najlošiji je dio filma, ali dobro da su se autori koristili i maketom nalik na Bruciea iz ‘Ralja’ jer je to, koliko god čudno zvučalo za 2012. godinu, i dalje puno uvjerljivije rješenje. Čak i uz lošiju, na momente grozno realiziranu podvodnu “babarogu”, ‘Bait’ je sigurno najbolji komad filmske eksploatacije morskih pasa koji smo u 21. stoljeću gledali. Osjeća se silno uložen trud — od cijelog potopljenog seta na dva kata, školskih, ali dobrih peripetija, hektolitara krvi za što realističniji dojam do dobro tempiranog i uspjelog rasta tenzija do kulminacije s okusom osamdesetih. Ekipa redatelja Kimble Rendalla uspjela je odličnu ideju još bolje realizirati i u sat i pol uspješno spojiti ‘Pasje popodne’, ‘Zoru živih mrtvaca’ i ‘Ralje’.

Jedino se surferi vesele tsunamiju
Jedino se surferi vesele tsunamiju
Ogulit ću te, pojest ću te...
Ogulit ću te, pojest ću te…

(0)

Marko Televizijsko-filmski entuzijast i lovac na višak vremena.

Comment(1)

  1. Krvavi shoping
    Kimble Rendall potpisuje australijsko-kinesku koprodukciju iz serijala animal attack, urađenu u 3D formatu.Na scenariju je radio čitav tim od kojih valja pomenuti dobro nam znanog Russella Mulcahyja.Koncept zajedničkog rada na pisanju scenarija pokazao se kao sasvim opravdan, jer je nastala zanimljiva filmska priča.Ovde imamo spoj prirodne katastrofe (cunami) i napade krvoločnih zveri (ajkule i to one velike bele), što normalno značajno povećava broj ljudskih žrtava.Dakle, u malom primorskom gradiću, u Queenslandu, (Australija), smeštenom na obali južnog Pacifika, sve je na prvi pogled idilično.Ali kada ogroman cunami potopi čitavo mesto, kreće očajnička borba za opstanak.Da stvari budu gore, sve preživele u jednom ogromnom marketu lovi ajkula koju je naneo talas pravo sa pučine okeana.Slična situacija zadesila je i podzemnu garažu u istoj zgradi, gde druga ajkula strpljivo vreba svoj potencijalni plen…Korišćenje CGI je značajno doprinelo da dobijemo nekoliko pristojnih horor sekvenci, naročito kada se radi o napadima ajkula.Radnja je dinamična, ima napetosti, straha i očekivano puno krvi, otkinutih ljudskih ekstremiteta.Sve to ostavlja povoljan utisak, iako ima i ovde nekih sitnijih nelogičnosti (npr. momak u kavezu od potrošačkih korpi kreće se pod vodom).Takođe su dijalozi između grupice ljudi koja nastoji da preživi shark-attack, pomalo kliše, nešto što je već viđeno, dobro poznato.Kamera je lepo pokrila dešavanja u zatvorenom prostoru (sniman dobar deo filma u studiju Warner Bros. Movieworld – Pacific Highway), pa imamo dosta efektnih i jasnih kadrova ispod, kao i iznad površine vode.Kod ovakvih filmova teško je govoriti o glumačkim izdanjima.Stoga samo ukratko, da su svi na nekom standardnom nivou, pa je i Julian McMahon (kao jedina renomirana glumačka faca ovde) korektno odradio svoj posao.Mada je ovo niskobudžetni horor (uloženo u produkciju tek AUD 30,000,000), meni je ovo dosta dobro i zaslužuje neku prelaznu ocenu.Dakle, ‘Bait’ nam u trajanju od sat i po donosi veoma pristojnu zabavu, tako da poklonici žanra sigurno neće biti razočarani.

LEAVE YOUR COMMENT