‘Disappear’ (2005) | Žuti titl

‘Disappear’ (2005)

Dida zna poso
Dida zna poso

Već dugo nisam pogledao kakvu noviju pinku eigu pa eto da se podsjetim kako to izgleda kad ju rade ljudi koji donekle znaju što rade, u ovom slučaju Hideo Jojo.

'Disappear' je pravi, reprezentativni primjerak toga kako žanr izgleda danas, onda kada ne želi biti samo eksploatacijskim nizanjem scena seksa grubo povezanih radnjom, već ima i… pa, nešto veće ambicije. Zbog čega je, na kraju krajeva, i izdan s engleskim titlovima.

Sve počinje scenom seksa između djeda i tinejdžerice – kasnije saznamo da je starac njezin očuh, naravno… Vrlo brzo prelazimo u glavnu radnju, u dugogodišnje prijateljstvo troje tinejdžera, dva frajera i jedne djevojke. Jedan od muškaraca (Yinan) čitav je život opsjednut djevojkom (Asi), koja je odabrala njegovog frenda (Kwangshu) za svog dečka. Ali Yinan se s time ne želi pomirit pa otima Asi i pretvara je u svoju kućnu robinju – prvo samo za gledanje, a s vremenom i za pipanje…

Iako je zanatski puno bolje odrađen od ostalih niskobudžetnih DV filmova tog tipa, klasična tema zatočenja predmeta svoje opsesije nema stilsko savršenstvo niti nihilističnu poeziju klasika Wakamatsua ili Hisayasua, ali donosi vrlo zadovoljavajući miks suburbane, depresivne drame i seksploatacije, na kakvu smo već navikli kada je Japan u pitanju.

Simbolika? Tako nekako...
Simbolika? Tako nekako…
Teško se ševiti u zmazanoj sobi
Teško se ševiti u zmazanoj sobi

Image

Velimir
Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

Moglo bi te još zanimati:



Komentiraj