U farmerskom Koloradu vanzemaljci stoku kradu?
Laserski narezani ostaci goveda šokiraju stočarski gradić na jugu Amerike. Uznemireni gradonačelnik želi mir i sklad u kakvom je dosad odrađivao mandat, farmeri postaju paranoični, lokalni novinar je previše radoznao, a netom postavljena šerifica prolazi vatreno krštenje kakvom se najmanje nadala. Jedini saveznik u provođenju detaljne istrage (a kasnije i sapunanju leđa) postaje joj umirovljeni detektiv, koji je s kćerkom zalutao putujući prema Denveru.
Sve je čudnije gledati stvarne lokacije, stambene objekte i prijevozna sredstva koja nisu kompjuterski generirana pa je relativno lako zaboraviti kako se nekad trudilo i angažiralo kontingente pomoćnika ne bi li se što jače uvjerilo gledatelja i ostavilo mu što bolji dojam i pamtljivije iskustvo. Ova “interpretacija stvarnih događaja” dolijeva ulje na vatru mitu o malim zelenim kravokradicama, a ekipa se i te kako potrudila i oko prigodnih lokacija i voznog parka kao i njegove destrukcije dok o entuzijazmu i želji za što stvarnijim dojmom najbolje govori i činjenica da su spalili cijelu štalu i na skok kroz plamen natjerali pravog bika.
Sumnjam da ćemo ikad više gledati ovako standardno upakiran materijal nalik na televizijsku produkciju, pogotovo sa James Bondovskim završetkom u ogromnom laboratoriju. Vrlo ugodno iznenađenje koje je u uvjetima TV produkcije iznjedrilo fino teorijsko-urotničko ostvarenje s jako dobrim Robertom Urichom i JoBeth Williams. Sve je zajedno upakirano psihodeličnom sintisajzerskom glazbom, aatmosferom i stilom više odgovara sedamdesetima pa sve u svemu zadovoljava apetit za lakim trilerom sa znanstveno-fantastičnom navlakušom uronjenom u teoriju zavjere.