
Pro čojs
Tinejdžerska škola kirurgije.
Američki indie toliko se prostituirao tijekom posljednjih nekoliko godina da je nekoć dobrodošlo utočište otpora holivudskoj šabloni počelo grcati u repeticiji vlastitih hipsterskih klišeja, a dobar film u kategoriji nezavisnih pričalica trebao se pronalaziti mikroskopom.
E sad, ‘Excision’ ima sve karakteristike teen nezavisnjaka – pomaknuta priča o sjebanoj američkoj obitelji, na čelu s neprilagođenom srednjoškolkom opsjednutom nerealnim snovima o karijeri u kirurgiji, a koja se, onda kada ne ratuje s njom, trudi udovoljiti svojoj razočaranoj majci (Traci Lords).
No ‘Excision’ se predstavlja kao horor komedija, vjerojatno zato što jest smiješan i krvav, iako je u osnovi riječ o širem i prilično nedefiniranom konceptu, jednom od onih pametnih malih filmova koji s malo novca, ali sjajnim idejama i glumcima (od glavne Anne Lynne McCord do sitnijih ulogica za Johna Watersa i Malcolma McDowella), u eksploatacijskoj niši slijedi stazu koju su utabali Solondz, Wes Anderson i slični odmetnici od normi. Samo što je Richard Bates Jr. svoj prvijenac tako sjajno predozirao suludim dijalozima i likovima, kao i odrezanim glavama, iskasapljenim utrobama i pobačenim fetusima. Tinejdžerski angst na friški način.

Ah, stara ljubav…

Vrijeme je za operaciju