‘The Arrival’ (1996) | Žuti titl

‘The Arrival’ (1996)

Čarli foun houm!

Čarli foun houm!

Charlie Sheen protiv svemiraca.

I to u svojoj prvoj velikoj dekadentnoj fazi na samom ulasku u drugu polovinu devedesetih, kada je dobivao uglavnom uloge u B-projektima – ‘The Arrival’ možda jest B-liga u kontekstu tadašnjeg blockbuster Hollywoda, ali je ne samo bolji od većine A-lige koja je tada harala kinima, već je prije svega pravi mali zaboravljeni klasik žanra!

U njemu, Charlie je jedan od onih tipičnih mamlaza koji postanu junaci, astronom koji uhvati signal iz svemira, a potom tajanstvene snage iz mraka američke vlasti čine sve kako bi zataškale otkriće, što nas vodi na putovanje isprepleteno velikim zavjerama, globalnim zagrijavanjem i visokom intergalaktičkom politikom. Ono što tih dva sata čini ne samo gledljivim već i izvrsnim su sjajan, razigrani scenarij i dinamična režija Davida Twohyja (četiri godine kasnije režirao i ‘Pitch Black’), ali i tzv. stripovski duh cijelog filma – to jest esencijalno SF triler, ali ima tu i avanture na egzotičnim lokacijama, romantike, humora…

Uvaljajte u sve to i shape shiftere, suludi gedžet koji usisava prostor u sebe, smaknuća škorpionima i pretopljenom kadom za kupanje, elegantni dizajn vanzemaljske mašinerije i veliko finale na velikoj anteni pa je konačan odgovor zapravo pitanje – what’s not to like?

Oni dolaze

Oni dolaze

Winning?

Winning?

Velimir
Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.



Komentiraj

Logiraj se preko:


*