Cronenbergov sin nastavlja stopama oca.
I to oca iz razdoblja kada je isti bio najviše zagrijan za probleme destrukcije ljudskog tijela – Brandon Cronenberg svoj je prvijenac snimio za očito malo para, ali posljedice praznine novčanika amortizirao je vrhunskim vizualnim stiliziranjem cijele priče, u kojoj sva ta tišina, praznina i korporativna hladnoća kadra itekako imaju smisla.
Sve to u sagi o korporaciji koja na vrhuncu ljudske pomame za celebrityjima trguje bolestima slavnih osoba – komad bliske distopije zapakiran kao triler, elegantna drama i body horor s više bodyja, no nešto manje horora u jednom zalogaju. Dok idejom leži u nasljedstvu, atmosferom i tempom čak podsjeća na posljednji uradak tate Davida (‘Cosmopolis’), ali je od njega svakako zanimljiviji.
‘Antiviral’ je u osnovi moderni body-triler i umjereno inovativna psiho-drama, a unatoč tome što neke scene izgledaju kao školska predstava, konačan rezultat svakako jest solidan indie koji daje nadu u budućnost jedne nove uzbudljive karijere.

Lijepe žene i muškarci u raspadu

Povraćanje krvi sluti na bolest
solidan film
svaka čast
samo malo možda sterilan
nema onaj neki šmek kao u oca mu na početku