Slijepi moderni Sherlock Holmes, kako ga vidi Johnnie To.
Kakva kamera! Svakim novim filmom, Johnnie To ide dalje u podsjećanju na to koliki je majstor stila i atmosfere kadra, držeći tehnički aspekt priče pod apsolutnom kontrolom čak i kada snima ovakvo nešto – ovakvo u smislu da nikakva fotografija i nikakav stil ne mogu pomoći kreveljenju.
Da, Johnnie To se u svojoj cikličkoj karijeri, nakon što je stvorio remek-djelo ‘Drug War’, opet okrenuo domaćem masovnom tržištu pa snimio pomaknutu romantičnu priču upakiranu kao moderni krimić laganog retro štiha, s ekscentričnim slijepim cugerom, ali i detektivskim genijem (Andy Lau) kojem pri istrazi pomaže zgodna žena (Sammi Cheng) spremna na bolne rekonstrukcije nalik na duhovitu verziju onih viđenih u ‘The Bullet Vanishes’ - duhovitu često u smislu hrvatskih sitkoma.
Oku lijepo, ali zbog stalnog prenemaganja, preglumljavanja i histerije, kao i potpuno promašenog scenarija, uglavnom naporno iskustvo.