Home Arhiva a-b-c-d-e ‘Crows Zero II’ (2009)

‘Crows Zero II’ (2009)

‘Crows Zero II’ (2009)
1
0
Dvoboj pošao po krivu

Dvoboj pošao po krivu

Ako ste voljeli prvi, voljet ćete i ovaj.

A ne znam tko može ne voljeti prvi, obzirom da je izvrstan. Kao i ovaj, dakle, koji donosi još – još coola, još mikeovskog humora, još glazbenih spotova i još fenomenalnih šora. Nastavak je produkcijska kuća reklamirala još prošle godine u Cannesu, kada je tek pripreman i prodavan na temelju najave, a trebalo je proći godinu i pol da se konačno nađe dostupan s engleskim titlom. Što samo ponovo podsjeća na to koliko se Miikeova karijera promijenila: nekada je u jednoj godini snimio šest filmova, a sada rekordno dugo pimpla po blockbusterima.

No to ne znači da je nestao i duh – ‘Crows Zero II’ su, baš kao i početak sage nastale po čuvenoj mangi koja stavlja klasični koncept starih kung fu filmova u srednjoškolski, ali i dvostruko nasilniji pop kontekst, zapravo tipični film Takashija Miikea (ako takvo što uopće postoji), ponovo savršeno režiran, dizajniran i koreografiran, još jedna pametna, super snimljena mješavina drame i homoerotske akcije.

Ovog puta, školu Suzuran su izjele unutrašnje pobjede, do te mjere da ih je osvetnički zamalo utamanila konkurencija iz Hosena. Slijedi osveta osvete, tj. obrana svete fajterske tradicije… ukratko, kaos pun letećih šaka i nogu.

Bio bi još bolji da je maaaalo kraći (pretpostavljam da nije moglo drugačije, obzirom da se moralo podsjetiti prošlosti i još više podebljati likove), no i ovako je itekako dobar – ima i klinaca koji se mlate, i lijepih žena (doduše, manje nego u prvom, ako zanemarimo bishonene), i dobre glazbe, i lijepe drame i jakuza, što je u današnjem dobu kroničnog nedostatka yakuza eige, zapravo savršeno popunjavanje rupe, makar i u kvazitinejdžerskom kontekstu. I sve to s potpisom jednog od najvećih majstora žanra – samo on može snimiti fajnal fajt u trajanju od 45 minuta!

Vrana

Vrana
 Još jedan dan u uredu je gotov...

Još jedan dan u uredu je gotov…

Image

(1)

Velimir Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

LEAVE YOUR COMMENT