Rap i pornografija iz indijskog slama.
Proces modernizacije Indije nije očit samo u ekonomskim indeksima, već i u kulturi potkontinenta – jedan od takvih primjera jest i Q, redatelj koji je već od prvog filma optuživan, koliko i hvaljen za unošenje zapadnjačke dekadencije u načelno konzervativnu, tradicionalističku scenu Kalkute. Drugim riječima, ako je klasični bollywood bio namijenjen lokalnim kinodvoranama rasutima i po najmanjim selima, filmovi kao što je ‘Gandu’ namijenjeni su.. pa, u najmanju ruku Berlinu, gdje je ovaj premijerno prikazan.
Tipična je to, furiozna post-‘Trainspotting’ saga o prljavom urbanom životu, no umjesto droge (koja dolazi tek u zadnjoj trećini, u velikom stilu), glavni poroci naših antijunaka su hip hop i pornografija. Gandu se, onda kada ne džepari za preživljavanje ili gubi vrijeme rokajući se s frendom, vozačem rikše opsjednutim Bruceom Leejem, hvata mikrofona i u konačnici seksa pred kamerom (nekoliko hard core porno scena, nevjerojatno eksplicitnih, posebno za indijske prilike). Upravo su spotovski, rap segmenti ono što ga veže uz klasičnu bolivudsku formu, samo ovdje ispunjenu crossover hip hopom prepunim sočnih tekstova.
Na trenutke šizofreno naporan, na trenutke jednostavno briljantan, ‘Gandu’ je primjer novog indijskog vala koji ćete voljeti i mrziti u isto vrijeme. I neka ga.
(Vjerovali ili ne, cijeli je na YouTubeu! Pa gledajte dok je još tu!)