Mediteranski trash – krv, sise i krvave sise.
Ah, taj divni stari giallo na steroidima – prva scena, montaža brutalnog zabijanja škara u muško međunožje, druga scena, špica sa soundtrackom opatijske rivijere i kadrovima mora naglo prekinutima kadrovima leševa. Što se tu zapravo događa? Dobrodošli u jedan od ozloglašenijih giallo klasika koji se uglavnom ne spominje na listama giallo klasika, iako dolazi iz iste žanrovske kutije, s potpisom talijanskog seksploatatora Maria Landija (‘Patrick Still Lives’).
Očekujete li otmjenost, stil i poetsko nasilje velikana žutih trilera – zaboravite. Ovo je eksploatacijski biser, prljav, okrutan, šlampav i apsoštrumpfno politički nekorektan u svom prikazu razvrata i nasilja mračne strane turističke atrakcije. Sve počinje istragom dvostrukog ubojstva, a zapliće se otkrićem da je jedna od žrtava sadoseksualni manijak na kokainu.
Neobrezana verzija filma donosi žestoke (čitaj: soft porno) scene seksa i još žešćeg nasilja (višestruko nabijanje oštrice u vaginu u krupnom planu, piljenje noge naživo, spaljivanje benzinom…), kao i sve ostale egzibicije koje nam jedan ‘zli brat’ giallo bratstva s kraja ludih sedamdesetih može ponuditi.