Budizam, kapitalizam, hrpe leševa i lijepe slike u novom Pen-ek Ratanaruangu.
Znate već kako to ide kad Pen-ek snima tzv. žanrovske filmove – ako su vam za ovaj rekli da je krimi-triler, onda to shvatite u onoj mjeri u kojoj su ‘Last Life In The Universe’ i ‘Invisible Waves’ bili trileri. Pen-ek uzima najpotrošeniju, bazičnu priču o poštenom policajcu kojem namještaju i odredu ubojica zaduženom za eliminiranje isključivo zlih ljudi te je okreće naglavačke. Doslovno, obzirom da glavni lik nakon ranjavanja cijeli svijet vidi naopako.
No ovdje je ono što film priča – a to je sve od osnova žanra preko budističke duhovne obnove do društveno-političkog seciranja modernog Tajlanda – pomalo u drugom planu, potisnuto onim kako to priča, s nevjerojatnom režijom i fotografijom; gospon Ratanaruang niže kadrove beskrajne estetske vrijednosti, držeći atmosferu uvijek u savršenom miksu napetog i čarobnog.
No to ne znači da ‘Headshot’ nema svojih mana, prije svega u narativnoj repetativnosti i pomalo nezgrapnom spajanju pulpa i meditacije, ali da ostaje još jednim filmom starog majstora koji ne smijete i nećete propustiti, to stoji.