Home Arhiva ‘Men Behind The Sun’ (1987.)

‘Men Behind The Sun’ (1987.)

‘Men Behind The Sun’ (1987.)
8
0

ImageMalo je filmova uz koje bih priljepio ono šupačko ‘oprez, nije za svakoga’, ali ovaj hongkongški klasik iz 1987. je svakako jedan od njih. Hoćete prave ljudske leševe? Evo vam. Hoćete ubijanje pravih životinja? Ima i toga…

‘Men Behind The Sun’ aka ‘Man Behind The Sun’ aka ‘Squadron 731’ kontroverzni je film o ratnim zločinima koje je japanska vojska pred kraj drugog svjetskog rata izvršila nad svojim neprijetaljima, uglavnom Rusima, Koreancima i Kinezima, nad kojima su provođeni najokrutniji eksperimenti s biološkim oružjem te iskušavane razne metode okrutne eliminacije… To uključuje eksplicitne scene smrzavanja ruku i njihovog komadanja kao da su od stakla, nekoliko prizora ubijanja malih beba (gaženjem i zakopavanjem u snijeg), obdukciju živog djeteta, razapinjanje na križ i trganje komada mesa bombama, a sve to uglavnom pred očima japanske djece-vojnika, koji moraju naučiti osnovnu lekciju: Kinez nije čovjek, nego materijal za ogrijev! Što nam više puta i dokazuju u praksi, scenama iz krematorija u kojem veseli starček pjevuši, sjekirom reže tijela zatvorenika na komade i lagano ih baca u vatru…

Teško, okrutno i grozomorno, ali zbog ekstremnog gorea istodobno i pomalo trashy, u najboljoj nazi-prison-sexploitation maniri (samo bez seksa).

Film je postao posebno ozloglašen nakon što je redatelj Tun Fei Mou (‘Black Sun’, 1995.) priznao da je u sceni bacanja mačke u ‘krdo’ štakora koristio prave crne štakore i pravu bijelu mačku (masakr koji slijedi ne preporučujem za oči vatrenih ljubitelja životinja!) te da je u sceni obdukcije koristio pravi leš djeteta i prave patologe!
Zovu ga ‘jednim od najneugodnijih filmova svih vremena’, film prema kojem je ‘Cannibal Holocaust’ (1980.) Branko Kockica, ali istodobno i iskrenim uvidom u ratni zločin i nenormalnu psihu vojske i ljudi koji se u totalitarizmu pretvaraju u lutke s kojima možeš raditi što te je volja. Provjerite zašto, ako imate želudac…

ImageImage

(8)

Velimir Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

LEAVE YOUR COMMENT