Zbog euforičnog redateljskog stila, bijelog titla bez crnog
ruba na HK DVD izdanju i tempa kojeg je teško hvatati, 'Too Many Ways
To Be No. 1' nije film koji ćete lako pratiti. No, potrudite li se,
nagrade će biti itekako velike. Jer, 'Too Many Ways To Be No. 1' jedan
je od ključnih naslova HK kinematografije devedesetih, priča o
trijadama ispričana kroz dva različita izbora – jednom koji vodi u
poštenje i drugom koji vodi u nove krugove pakla kriminala.
Unatoč tome što je veliki Ching Wan Lau u glavnoj ulozi, prava zvijezda ovog filma ipak je kamera, koja ne samo da je itekako navučena na djela Christophera Doylea i Wong Kar Waija, već testira sve mogućnosti koje pruža živčana kamera iz ruke, od snimanja akcijskih scena naopačke (!) preko krvlju umaljanih leća pa sve do briljantno iščašenih kutova i pucačine u potpunom mraku.
Pribrojimo svemu tome i popularnu interpretaciju sadržaja kao simbolizam izbora Hong Konga uoči ere promjena, desetak godina prije nego su se one konačno i dogodile, a kada je štafetu provokatora preuzela druga strana legendarnog dvojca, Wai Ka Faijev partner u režiji većine ključnih naslova novije hongkonške kinematografije i producent ovog filma – Johnnie To.
Rezultat? Opća filmska kultura.
Komentari (0)
Napišite komentar
Komentiranje je dozvoljeno samo registriranim članovima.
Facebook komentari