‘Paradise Villa’ (2001) | Žuti titl

‘Paradise Villa’ (2001)

Čovjek se više ne može na miru ni otuširati
Čovjek se više ne može na miru ni otuširati

Korejski crnohumorni kvazislasher zapakiran u reality dramu o ljudskoj svakodnevici.

Visoki produkcijski standardi i odličan stil uvijek su bili odlika najboljih korejskih filmova, čak i kada štekaju na drugom planu, a sve to može se reći i za 'Paradise Villa', slasher koji je u isto vrijeme želi biti puno toga, ali zaboravlja biti dovoljno jasan da vam u startu kaže što uopće gledate. Drugim riječima, film koji ne objašnjava previše što i zašto pa čak i ako ima neku super moralnu poruku koja se nadzire ispod slojeva monotonije i napada ludila, ona baš i ne dolazi do izražaja.

Možda je zato 'Paradise Villa' najbolje gledati kao odlično producirani i posve drugačiji slasher, tj. eksploatacijski razvrat s atmosferom, inteligencijom, dobrim budžetom i solidnim talentom (redatelj Park Chong-won) iza kamere – u tom slučaju, ovo je zakon! Klanje? Ihaha!

Koreja, zemlja u kojoj je najtraženije zanimanje pro gamer i gdje 'World Of Warcraft' predstavlja religiju, a ne samo igru, morala je proizvesti film o mladiću koji shrvan činjenicom da mu je netko kreknuo account njegove online role playing igre i uništio prikupljeno oružje, kreće u potragu za krivcem. Put ga vodi do zgrade krcate čudnim stanarima (od porno zvijezde do autistične tinejdžerice, dripaca koji snimaju susjede dok se ševe i preljubničkih šljakera), a osobu koju traži zna samo po online imenu Mr. Viagra.

Ne uspjevši pronaći gospodina Viagru, mladić se od šutljivog i ljubaznog dečka transformira u sajko kilera, baš kao što se film transformira iz zbunjujuće i ne baš genijalne, ali djelomično zabavne real life drame u još jedan razuzdani doprinos polužanru tzv. 'azijskog ekstrema', u kojem dosta eksplicitan seks susreće prilično ekstremno nasilje, počevši s nabadanjem u kupaonici pa sve do masakra na krovu i rezanja leša u kadi. Kao da brbljava 'Tokyo Sora' susreće 'Petak 13', samo ne baš toliko dobro kao što zvuči.

Akcija in progress
Akcija in progress
Ne, film nije reklama za noževe, iako...
Ne, film nije reklama za noževe, iako…

Image

Velimir
Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

Moglo bi te još zanimati:



Komentiraj