Fini HK krimić.
Dante Lam je jedan od onih hongkonških redatelja novije generacije koji slijedi naslijeđe, ali iako je puno bolji od konkurencije, ne treba ga miješati s velikanima, od Ringo Lama do Johnnie Toa. Ali katkada, u ovom slučaju recimo, kao da im puše za vrat, jer unatoč nekim manama, ‘The Stool Pigeon’ je prilično dobri, stilizirani i melankolični moderni urbani krimić sa svim elementima koje od njega očekujete.
U sagi o licu i naličju policijskog i mafijaškog odnosa, pratimo sudbinu mladog vozača ilegalnih gradskih utrka, koji postaje policijskim doušnikom nakon izlaska iz zatvora, no stvari se kompliciraju kako se kriminalna scena komplicira, a usto se i rodi ljubav negdje usred velikog zadatka.
Malo je pekmezast u nekim trenucima (što mu zna razbiti ton i ritam) i nepotrebno traje skoro dva sata, ali generalno, ima fastifjuriozičnih jurnjava, pucačine, lijepih žena, fine glazbe i jedan maestralan finalni pokolj s mačetama.