Ejtiz klasik.
Roy ubojica-ajkule Scheider je pilot helikoptera i vijetnamski veteran zaposlen u njujorškoj Astro jedinici. Za kopilota dobiva mladog gikolikog J.A.F.O.a (Just another fucking observer) s kojim školski odrađuje noćne patrole, a usput voajerski poprate kakvo skidanje ili tuširanje. Stvari se zakompliciraju kada prisustvuju ubojstvu/silovanju gradske vijećnice zadužene za imigrante. Poglavarstvo odlučuje pojačati zračnu jedinicu Plavim gromom – superhajtek-helikopterom, a rutinskim letom Roy i J.A.F.O. uz demonstraciju opreme kojom je Plavi grom nakrcan pred zgradom F.B.I.-ja saznaju da ih agenti predvođeni nepodnošljivim Royevim vijetnamskim kolegom žele likvidirati te da je smrt gradske vjećnice zapravo scenarij za nemire imigrantskih grupa koje bi bile idealan poligon za demonstraciju sile Plavog groma….
Roy ubojica-ajkule Scheider opet ima nesreću da mu objekt koji je tema filma otme pravu glavnu ulogu. Ovog filma se sjećamo najviše po helikopterskom lupingu, a među lajtmomente spadaju i borba protiv dva lovca F-16 među oblakoderima New Yorka, vrlo niska helikopterska ganjanja, humorni rezovi na voajersko prisluškivanje seksa kolege iz policije te nuđenje usluge prostitutke uz makro zoom na dekolte. Prema iskazima scenarista, ‘Plavi grom’ je prvotno zamišljen kao ‘Taksist’ u zraku. New York je trebao postati Bejrut, tj. metom šizofrenog vijetnamskog veterana koji zaposlen u zračnoj Astro jedinici policije izgubi kontrolu nad samim sobom te upravljajući najsuperhajtek-helikopterom s najmodernimijim naoružanjem postane prijetnja sigurnosti te uz medijsku sveprisutnost njegova vijetnamska priča i socijalni status postaju centrom pažnje. Ipak, u dogovoru sa producentom, odlučili su napraviti prepravke.