Filipinska ljubav s poprilično puno seksa.
Naš stari prijatelj Erik Matti okušao se u režiji mnogih žanrovskih filmova koji su ponosno predstavljali modernu filipinsku kinematografiju na Far East Film Festivalu u Udinama, a gdje smo kroz godine pogledali manje-više sve najvažnije uratke ovog gospodina – od horora preko fantasy spektakla do nedavnog zaokreta u vode mainstream drame. Dramom se, eto, nastavio baviti i u svom novom uratku, koji je u konačnici ispao njegovim najzrelijim i najboljim filmom do sada.
Jer, i Filipini se mijenjaju – jasno je to već iz kamere i stila, koji nikada nisu bili bolji, ali i po radnji: svijet je to neoliberalnih japija, celebrity showova, reklama, iPhonea, stajliš interijera i manekena koji upadaju u krizu bračnog života pa požele svoj penis umakati u nešto mlađe, mršavije i bez opterećenja.
Drugim riječima, ‘Rigodon’ jest klasična priča o ljubavnom trokutu, malo začinjena bizarnim izletima, vruuuućim soft-porno scenama i sjajnim likovima te atmosferom. Reklamira se kao erotski triler, što baš i nije – bliže je sapunici sa seksom, ali za jedan niskobudžetni komad digitalnih Filipina, ovo je iznenađujuće pušljivo.