Trči, čovječe, trči.
Koeja tijekom osamdesetih nije imala akcijske komedije pa nije čudo da to nadoknađuje sada, 2013. godine, posuđujući klasični holivudski koncept, iako zbog kreveljenja i đekičenovskog kaskaderskog teatra (potpomognutom novom tehnologijom, naravno) dijelom vuče i na stari Hong Kong. Nažalost, razvučen je na više od dva sata, što znači da dobivate prošireni koktel obiteljske drame, trilera, humora, nasilja, slasnih potjera i dežurnih klišeja, sve od komične policije preko kulerskog klinca do iritantne novinarke.
I s jednim slučajnim mazohistom, običnim čovjekom koji se igrom slučaja uplete u špijunsku zavjeru te krene bježati od čitave mreže lovaca na njegovu glavu i mobitel.
Ipak, ma koliko graničio s mediokritetskom konfekcijom, ‘Running Man’ je uglavnom dovoljno zabavan komad novog korejskog žanra, koji miriše na prošlost, ali cilja i na neke nove klince.