Park Chan-wook u Americi.
Prilično dobar, ali ne i genijalan – tako nekako glasi generalni dojam formiran nakon premijere novog uratka korejske redateljske superzvijezde na festivalu Fantastic Zagreb. Jako je lijepo što smo ga imali prilike pogledati na velikom platnu – klasično bolno stajliš, s fotografijom i slikarskim kadriranjem, ali i nekim redateljskim rješenjima koja obaraju s nogu, ‘Stoker’ jest vizualna raskoš idealna za gledanje u kinu. Ali kada je film kao film u pitanju, znao je Park puno bolje.
No ovo je ionako prije svega film stila i atmosfere, spora i opora creepy drama, ali ljepljivi triler s duhom starih gotičkih horora, pomalo i gialla, što je posebno bizarno ako znamo da je riječ o paketu koji režira Korejac, u Americi s Nicole Kidman! No dobro, spominju se Hitchcock i ‘Drakula’ kao uzori, što se itekako osjeti.
Priča? Vjerovali ili ne, napisao ju je Wentworth Miller, glumac koji se proslavio kao mokri san tinejdžerica iz TV serije ‘Prison Break’; temelji se na pretpotopnom, ali uvijek intrigantnom motivu čudne pridošlice u čudni dom bogataša i razvoju događaja koje izazove njegov dolazak – događaji u početku sliče na solidni film Davida Lyncha, a onda krenu plesati po lokvama krvi, kad Chan-wook pokazuje što zapravo zna.
Svakako spomenuti da je Clint Mansell autor soundtracka.