‘Stray Cat Rock: Sex Hunter’ (1970) | Žuti titl

‘Stray Cat Rock: Sex Hunter’ (1970)

Ah, Meiko i njene oči...
Ah, Meiko i njene oči…

Sadizam, seksizam i rasizam u japanskom klasiku sedamdesetih.

Svaki put se iznova začudim kakve su se stvari snimale krajem šezdesetih i početkom sedamdesetih u Japanu – ne samo u smislu tema i sloboda, već i u tehničkom dijelu, vizualnim poslasticama i komornoj ljepoti pomaknutog noirea.

To da obožavamo Meiko Kaji, kao i to da smo fanovi starih japanskih filmova o girl power bandama, već znate, ako pratite naše knjige i ove stranice –  pa zašto onda ne bismo bili i veliki ljubitelji 'Stray Cat Rock' serijala (pet nastavaka u dvije godine, sve Nikkatsu produkcija), posebno ovog, trećeg, u westernu ukorijenjenog dijela, koji s pravom slovi kao jedan od ponajboljih naslova na polici 'čudnih i starih' japanskih filmova.

Fenomenalno režiran (Yasuharu Hasebe, proslavljen po 'Rape!' pinku kvadrilogiji) i atmosferičan, s genijalnim soundtrackom i glazbeno-plesnim točkama za smrznit se, 'Stray Cat Rock: Sex Hunter' donosi priču o sukobu muške i ženske bande, pri čemu je ova muška preokupirana protjerivanjem svega što nije japansko, napadajući miješane rase s naglaskom na, da se poslužimo ideologijom i terminologijom samog filma, crno-žutu kombinaciju. Metafora rezuckanja penisa 'mješanca' s grlićem razbijene boce Coca-Cole susreće Meiko Kaji naoružanu Molotovljevim koktelima.

Snajper, nebo i metak u prsima
Snajper, nebo i metak u prsima
Malo arta nikome nije škodilo
Malo arta nikome nije škodilo

Image

Velimir
Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

Moglo bi te još zanimati:



Komentiraj