Johnnie To s klasičnom ekipom.
Što znači: Wai Ka-Fai na scenariju te Lau Ching Wan i Suet Lam ispred kamere – zvuči kao recept za još jedno gangstersko remek-djelo? Ne baš, ali jest gangstersko, iako nije remek-djelo, već solidna, iako pomalo čudna i zbrzana kombinacija klasičnog filma o trijadama te romantične drame.
Odabir 'egzotične' lokacije (Makao) odličan je za stil, koji je pristojna mješavine socijale i arta, a priča govori o Michaelu (Lau), članu trijada koji tek što je izišao iz zatvora, a već ulazi u sukob s policajcem (Lam) spremnim učiniti sve da ga vrati iza rešetaka, kao i sa duhovima prošlosti koji mu duguju lovu. To je onaj krimi dio.
Paralelno, pratimo rađanje Michaelovog odnosa s vlasnicom motela u kojem živi. Nije masterpis, dakle, ali jest dobar film u kojem ima i brutalnog nasilja i pokušaja silovanja i golotinje... A opet dijelom funkcionira i kao 'obiteljski'.
Komentari (7)
Dragonrage said:
... Bit će da je do razvoja tehnologije. Naime...to mi je baš palo na pamet nakon Expendablesa. Ono...film je u gotovo svemu 80s flick...osim po fotografiji. Jednostavno vidi se da je to snimljeno 2010 a ne 1985. I zapravo, kad se osvrneš malo...svako desteljeće se razlikuje od onog prethodnog po pitanju vizualno identitat, fotografije. Danas da bi se postigao 80s,90s, 70s look filma, moraš koristit kojekakve filtere kao npr u slučaju Planet Terrora... |
Arminio said:
... Pretpostavljam da je danas jeftinije snimati na HD/RED pa onda "kvariti" sliku nego uzeti pravu 16-ticu ili 35-ticu i na njima odraditi cijeli film... Ili su se, u slucaju Grindhousea, koristili digitalijom kako bi ipak mogli izdati i ciste ne-grindhouse izlizane verzije fimova (kakvo special clean DVD/Blueray izdanje uvijek dobro dodje za namlatit' para :) ) |
bakamile said:
... ne zelis znati kako izgleda "izvorna" slika bilo na 35mm ili RED-u. sve je to posao kolorista koji ce u postu sve rjesiti ili pokvariti |
Arminio said:
... Znam ja kako izgleda izvorna slika... no u tome i je car! Pogledaj HK trash kasnih 70-ih/ranih 80-ih (lose kamere, "ficleki" 35-mm filma, single-point rasvjeta...) i video transfere istih (ili cak amaterske i npr. Schnaasove VHS horrore) - to je sirova slika sa minimumom korekcija - i pravi shtimung za ovo. Sva kvarenja savrsene RED i kvalitetne 35mm slike (uzrok koje su dobra rasvjeta i dobra kamera) nisu vise ono pravo :) |
Napišite komentar
Komentiranje je dozvoljeno samo registriranim članovima.
Facebook komentari