Govna kao metafora moderne filipinske kinematografije.
Sjajna ideja, katastrofalna izvedba. U godini kada je filipinska filmska vrpca zauvijek pokopana (sva kina su se prebacila na digitaliju, 35mm je ubijen i zakopan format), Marlon Rivera snima film o snimanju filma, ujedno i treći takav naslov u ovogodišnjem programu Far East Film Festivala. Hm, što nije postmoderna ironija umrla prije 12 godina?
Enivej, ‘The Woman In The Septik Tank’ sjajno je zamišljen kao kritika ‘poverty porna’, moderne filipinske arthouse produkcije opsjednute klišejima siromaštva i pedofilije te serviranja istih zapadnjačkim masturbatorima na orijentalnu bijedu.
No iako je riječ o jednom od najuspješnijih indie naslova u povijesti filipinskog filma, za nas, zbrčkani, neduhoviti, nategnuti i šlampavi rezultat je jedan veliki komad govneta, baš kao onaj u kojem se glavna glumica nađe na samom kraju (da, naslov doslovno opravda tek jedna scena od 30-ak sekundi finala, tako da ne padnete na lažno reklamiranje).