Johnnie To s klasičnom ekipom.
Što znači: Wai Ka-Fai na scenariju te Lau Ching Wan i Suet Lam ispred kamere – zvuči kao recept za još jedno gangstersko remek-djelo? Ne baš, ali jest gangstersko, iako nije remek-djelo, već solidna, iako pomalo čudna i zbrzana kombinacija klasičnog filma o trijadama te romantične drame.
Odabir ‘egzotične’ lokacije (Makao) odličan je za stil, koji je pristojna mješavine socijale i arta, a priča govori o Michaelu (Lau), članu trijada koji tek što je izišao iz zatvora, a već ulazi u sukob s policajcem (Lam) spremnim učiniti sve da ga vrati iza rešetaka, kao i sa duhovima prošlosti koji mu duguju lovu. To je onaj krimi dio.
Paralelno, pratimo rađanje Michaelovog odnosa s vlasnicom motela u kojem živi. Nije masterpis, dakle, ali jest dobar film u kojem ima i brutalnog nasilja i pokušaja silovanja i golotinje… A opet dijelom funkcionira i kao ‘obiteljski’.