Mickey Rourke protiv trijada.
I ne samo on – paket čine Dino De Laurentiis kao producent, Oliver Stone i Michael ‘Lovac na jelene’ Cimino kao scenaristi te potonji kao redatelj, a zajedno su složili epski neo noir koji se jednim dijelom trudi biti pametniji nego što jest, ali u tom spoju slabašne emo drame i klasične, moćne 80’s urbane eksploatacije dominira duh žanra, s prljavštinom i političkom nekorektnošću koja je danas uistinu arheološki komad Hollywooda – nevjerojatne količine predrasuda, klišeja, rasizma, mizognije, nasilja… I jednostavne iskrenosti pri oslikavanju ere.
Mladi Rourke je u svemu tome, makar katkad okružen daleko slabijim talentima, fantastičan kao tipični antiheroj krimi-akcijade osamdesetih – Poljak iz Brookylna, vijetnamski veteran koji postaje drtiharijevski policajac, dražesni seronja i rezignirani idealist s misijom čišćenja njujorške Kineske četvrti od trijada, iako nitko u gradskoj upravi ne priznaje njihovo postojanje.
Brakovi propadaju, seks pobjeđuje ksenofobiju, opatice prevode rijetke kineske dijalekte, glave se razlijeću pogođene mecima, tajlandska narko armija trguje sa Zapadom, a teret ratnog poraza lebdi nad ulicama okupanim krvlju trgovine heroinom.
Fali kung fua, al ajd.