Home Festivali Komercijalni vrhunac i kreativni pad azijskog filma

Komercijalni vrhunac i kreativni pad azijskog filma

Komercijalni vrhunac i kreativni pad azijskog filma
0
0
'The Raid 2'
‘The Raid 2’

Bili smo na Far East Film Festivalu u Udinama te svjedočili novom ‘zlatnom dobu azijskog filma’ – unatoč iznimkama, ‘zlatno doba’ podrazumijeva tek brojanje doslovnog zlata (čitaj: novca)

Drugim riječima, dok jedni padaju, drugi nezaustavljivo rastu, pa su tako u protekloj godini gotovo sve azijske kinematografije zabilježile neviđen komercijalni porast, a neke su ostvarile i najbolje rezultate u povijesti!
Poput Vijetnama, koji prolazi kroz ‘zlatno doba’ s godišnjim porastom produkcije od čak 50 posto, ili Malezije, čiji su nacionalni filmovi probili sve rekorde prodaje u posljednjih 12 mjeseci. Zlatno doba zahvatilo je i Filipine, državu koja je spasila produkciju izgradnjom tzv. mandie scene, valom tzv. mainstream-indie filmova što odgovaraju i tržištu i festivalima.
Kina, koja i dalje bilježi rast od nezaustavljivih 30 posto godišnje, prijeti prestići Hollywood u idućih pet godina. Od 50 najuspješnijih filmova distribuiranih u Kini, 25 su nacionalne produkcije sa Stephenom Chowom kao šampionom, čiji je ‘Journey To The West: Conquering The Demons’ zaradio više od 200 milijuna dolara.

Cijeli tekst – OVDJE

(0)

Velimir Čarobnjak pisane riječi, džedaj verbalne komunikacije i renesansni čovjek koji štuje sve od japanske eksploatacije do Chucka Norrisa.

LEAVE YOUR COMMENT