‘Spilja zaboravljenih snova’ dobar je, ali ne i više od toga, jer teško se oteti dojmu da je Herzog zgrabio priliku snimiti do 1994. zatrpanu i neotkrivenu francusku spilju Chauvet, prekrivenu crtežima paleolitskog čovjeka, a tek onda razmišljao što bi s tim snimkama.
‘Spilja zaboravljenih snova’ dobar je, ali ne i više od toga, jer teško se oteti dojmu da je Herzog zgrabio priliku snimiti do 1994. zatrpanu i neotkrivenu francusku spilju Chauvet, prekrivenu crtežima paleolitskog čovjeka, a tek onda razmišljao što bi s tim snimkama. Iz tih nekoliko sati koje je proveo pred fascinantnim primjerima snage ljudske kreativnosti stare dvadesetak tisuća godina, izvukao je materijala za jedan moćni polusatni dokumentarac, dok je repetativno rastezanje na cjelovečernju formu ispalo… pa natezanje. Sada već pa klasičnim receptom spajanja impresivnih vizualija, meditativne filozofske naracije te intervjua s ekscentricima i stručnjacima, Herzog opasno ulazi u opasni teritorij ukucavanja očekivanih parametara u izlizanu formulu.
Link na cijeli tekst: tportal.hr