Shuji i Eri Generacije se mijenjaju, ali zemlja je vječna.
Sabu je genijalac. Jednostavno, moralo je doći do ovoga – čak i kada bi
mu filmovi nekada znali biti mediokritetska mješavina odličnog i čistog
sranja ('Unlucky Monkey'), a čak i ako bi ga optužili da uvijek izvlači
iste trikove iz rukava, sada je jednostavno jasno da sve što je raslo i
raslo, te sve za što smo mislili da je kulminiralo s 'Postman Blues',
konačno ima svoj novi vrh – 'Dead Run' je njegov najbolji,
najkompletniji i najozbiljniji film do sada.
'Dead Run' je egzistencijalistička drama koja kroz temelj
maloljetničkog bijega od doma dodiruje mnoge standardne teme suvremenog
japanskog filma, od suicida do uloge organiziranog kriminala u životu
tzv. običnih ljudi, majstorski odrađena emocionalka koja puca na
bezbroj razina.
Uz odličnu glumu mladih junaka (Yuya Tegoshi kao Shuji i Hanae Kan kao
Eri), klasično razvaljujuću glazbu i zbirku predivnih kadrova, tu su i
sitni aduti za prave fanove, kao što je Susumu Terajima u maloj, ali
pamtljivoj ulozi na samom početku ili Ren Osugi kao utjelovljenje zlog,
sadističkog šefa mafije, sklonog silovanju djevojčica i brutalnom
iživljavanju na dječacima.
Trčanje, nasilna škola, katolički svećenik i njegova mračna prošlost,
reket, piromanija, problematični brat, razdjevičenje i nekoliko
ubojstava. Obavezna lektira.
Dobar stari Terajima Živjeti ili umrijeti, pitanje je sad
|