odabrao: Velimir
Smrt dolazi iz pazuha Šou-program.
Svaki novi film gospodina po imenu Noboru Iguchi je događaj za sebe – iako se po dolasku odjavne špice njegovih bisera, od adaptacije Umezuove mange preko asistiranja na 'Tokyo Gore Police' do 'The Machine Girl' koji ga je proslavio, pitamo kako li će idući nadmašiti prethodni i je li ostala još ijedna ideja koju ova ekipa (Iguchi i majstor specijalnih efekata Nishimura, koji ovdje glumi bossa yakuza) nije iskoristila, on se trudi dokazati da može dalje, luđe i 'idejnije' od onog što bi ikome od nas moglo pasti na pamet.
Tako smo dogurali i do 'RoboGeisha', njegovog prvog novog redateljskog uratka nakon 'The Machine Girl' (duge i kratke, 'Shyness' verzije), nove cyber-ero guro avanture, koja nas ovog puta odvodi u toliko romantizirani svijet gejši, ali na nimalo romantizirani, iako maksimalno nadrealni svijet dama za zabavu, koje su ovdje udružene u odred profesionalnih ubojica zaduženih za politička ubojstva u ime zle kompanije za čelik, zapravo tajnog društva koje proizvodi bombu za osvajanje svijeta.
Prerazvučeno i na trenutke malo previše kao crtić, s malo gorea i CGI krvi, ali ipak zabavno s neizbježnim cirkusom u rasponu od 'poljupca' s fleksericom umjesto usana te lansiranja kiše šurikena iz šupka i izbacivanja katane iz pazuha preko topljenja face s ubojitim 'prsnim mlijekom iz pakla' do sada već pa neizbježnog railgun grudnjaka i jednog divovskog robota-kuće.
Kraučin tajger Čovjek slon ili žrtva umjetnih penisa na nosu?
|
|
This text will be replaced
Na mreži
Prije 2 tjedana
Prije 3 tjedana
Prije 4 tjedana
Prije 1 mjesec
|
|
Vedran je postavio/la novi avatar. |
Stu 10 |
|
Facebook komentari