Još jedan opskuritet zlatne ere turske kinematografije
Postoje dva turska rimejka, a dočepao sam se onog koji slovi kao mainstream, a naslov mu je 'Vahsi Kan' (Brutalni/nasilni/barbarski Kan). Cüneyt Arkin je Kan, turska inačica Ramba (valjda je Kan=John), veteran koji želi živjeti slobodno i u miru, ali lokalni nasilnici imaju drugačije planove za njega. Većinom preslik izvornika (jasno, koliko je to u gotovo bezbudžetnim uvjetima moguće) jedino ovdje Kan ima pomoćnicu koja mu polugola radi društvo dok se igraju skrivača u šumi. Iako ga nije teško pratiti bez prijevoda, apsolutno najčudniji/nejasniji element je samo otvaranje tj. uvođenje zombija (u ripof Ramba?) u kojem se prikazuje livada puna ležećih/mrtvih osoba koje se najednom bude i postaju agresivne. Na žalost, ovdje sve vezano uz zombije i prestaje, obzirom svi ubrzo izginu.
Dobar highkick je premalo za uništiti Kana
Glavni negativac - invalid detonator
Akcione skevence su baš u najboljoj Arkinovoj maniri pune pretjerivanja i nadmoći pojedinca nad brojnijim i naoružanijim protivnikom, a jedenje kornjača ili sirovih zmija bizarlukom fino popunjuju sekvence bez borbi, a za svaki slučaj je tu i toples kupanje Kanove pomoćnice, da se nađe. No ne bi Turci bili oni pravi da nema onog najboljeg - stripovskog nadrealizma, a ovdje je on iskorišten za utjelovljenje glavnog negativca - invalida bez udova, koji invalidska kolica koristi kao detonator ekploziva posijanog po skrovištu.
...
ƒš¬†teta što fali pocetak :'( Za razliku od Ramba, Kan nije ceka nastavak da uvede eksplozivne strele ;D , a i sise je ubacio ;) samo mu fali veliki mitraljez ratatatatatatata ;D
28.11.2007. u 16:43 h
Napišite komentar
Komentiranje je dozvoljeno samo registriranim članovima.
Facebook komentari