U suradnji s Continental filmom uključili smo se u promociju filma 'Darjeeling d.o.o.' redatelja Wesa Andersona čiji scenarij uz Andersona potpisuje Roman Coppola. 7. veljače film počinje s prikazivanjem u domaćim kinima, a dok čekate osvojite promotivne poklone - kutije za čaj ili ukrase za prtljagu na kojima je kreativno surađivao Wesov brat Eric Anderson. Sve što trebate učiniti je poslati nam svoje podatke (ime, prezime i poštansku adresu) na naš email ([email protected]). Listu sretnih dobitnica/ka ćemo objaviti za koji dan. U nastavku Vam donosimo eksluzivne klipove te intervju s glumcem Jasonom Schwartzmanom.
Novi film Wesa Andersona, ‘Darjeeling d.o.o.’, uskoro će u kina, a s njime i trojac Jason Schwartzman, Adrien Brody i Owen Wilson, kao tri brata koji briju po Indiji. Hura! Zahvaljujući dobrim ljudima iz Continentala, dobili smo ovaj intervju sa Schwartzmanom, čovjekom čiju je karijeru izgradio izvrsni Andersonov ‘Rushmore’, a sada je i supotpisao scenarij filma, zajedno s redateljem i Romanom Coppolom.
‘Wes je imao izvornu ideju, koja je bila snimiti film o tri brata u vlaku u Indiji, a kada ju je prvi put izložio, nisam imao pojma da je to poziv da zajedno napišemo film’, kaže Schwartzmann, dodajući:
‘Tada sam bio u Parizu i taman sam dovršavao Marie Antoinette i imao viška sobu pa je Wes malo odsjeo kod mene. Navečer bi se šetali i pričali o djevojkama koje smo poznavali, stvarima koje su govorile, stvarima koje smo mi govorili... Wes je uvijek nešto zapisivao i nakon tri tjedna, iznenada je izjavio: Znaš ovaj film koji pišemo, trebali bi dovesti i Romana... Do tada uopće nisam shvatio da pišemo film.'
Koliko je trebalo da se scenarij završi?
Napisali smo ga kroz dvije godine. Nakon što je ‘Marie Antoinette’ bila gotova, vratio sam se kući, ali Wes je ostao pa bi Roman i ja letjeli u Pariz na tri tjedna i u osnovi sjedili u sobi cijeli dan, od deset ujutro do dva, tri ujutro iduće noći. Kad ja pišem, uglavnom to radim u formi komadića, tri sata i pauza. Ali to nije njihov stil. Oni se ne zaustavljaju i u osnovi niti ne jedu.
Ti, Owen Wilson i Adrien Brody baš i ne sličite previše da bi mogli biti braća. Jesi li kada sumnjao u casting?
Kada smo prvi put stali jedan pored drugog, stvarno sam se zapitao hoće li to funkcionirati. Ali mislim da šljaka i da je jasno da vole jedan drugoga, ili barem imaju potencijal voljeti jedan drugoga, a to za mene obitelj, braća.
Jeste li i privatno prijatelji?
Da, sretni smo zato što se i privatno dobro slažemo. Jer da nije tako, sve bi pošlo po krivu i bilo bi grozno biti u Indiji tri mjeseca, daleko od doma i u tako nepoznatom okruženju. Svi su glumci morali paziti jedni na druge. Nismo se imali gdje skriti. Imali smo zajedničku zelenu sobu u vlaku i nitko nije imao zasebnu svlačionicu, osim možda minijaturne prostorije u kojoj si mogao ići na dekompresiju, ispuhati nos i takve stvari. I mislim da je ta bliskost pomogla stvoriti osjećaj da smo braća. Ako glumcu daš prikolicu, on će ići u prikolicu. Mi smo morali zajedno sjediti u sobi i međusobno se upoznati.
Snimali ste u pravom vlaku?
Ne znam zašto, ali jedno vrijeme sam lagao i govorio ljudima da je cijeli film snimljen u Los Angelesu, ali istina je ta da smo pronašli stari, pokvareni vlak u Rajasthanu i iznajmili ga. Zatim su ga potpuno obnovili i preuredili, kako bi postao onakav kakvog vidite u filmu. Dobili smo dopuštenje koristiti prugu pa bi svako jutro u sedam sati ušli u njega i vozili se na različite lokacije i snimali se dok se vozimo, što je bilo prilično suludo.
To ti je bilo prvi put da si posjetio Indiju?
Svi smo išli u Indiju dok smo pisali scenarij. Negdje u polovini pisanja smo počeli razmišljati da bi trebali otići tamo i iz prve se ruke uvjeriti da znamo o čemu pišemo (smijeh) I nismo puno fulali. Zanimljivo je da je bilo skoro pa posve onako kako smo zamišljali, posebno kinetička energija mjesta. Cijeli smo život to gledali na TV-u i na filmovima, ali bilo je i iznenađenja. Stvari koje su normalne za Indiju, ali meni su bile bizarne. Tako sam se jednog dana vozio na posao i pogledao kroz prozor, a ispred nas se vozio mali slon u kamionetu.
Koliko je tvoje osobno putovanje slično onome u filmu? Drugim riječima, likove je put prosvijetlio – a tebe?
Ljudi me pitaju osjećam li se kao da sam išao na duhovno putovanje. Bio bih seronja da odgovorim potvrdno. Duhovnost je teško definirati. Ali znam da sam u početku bio jako nervozan zbog odlaska na tako daleko mjesto, koje mi još uvijek izgleda strašno udaljeno, jako egzotično. Ali u isto vrijeme, nešto je čarobno vezano u Indiju i od toga je nemoguće pobjeći. Želio sam da moja majka i moja braća iskuse to mjesto. A kada sam vidio ovaj film po prvi put, postao sam jako sentimentalan.
Komentari(0)
Napišite komentar
Morate biti prijavljeni da biste mogli poslati komentar. Molimo vas da se registrirate ukoliko nemate već otvoren korisnički račun.
Traileri nekih od recenziranih filmova na Žutom titlu. Klik na ikonicu link vodi vas na tekst o filmu.
SpecijalHOLLYWOOD I REAGANOVA POLITIKA, 1. dio09.02.2007 | Velimir
U sljedećih nekoliko tjedana i kroz sljedećih nekoliko
nastavaka na ovim ćete stranicama pratiti feljton pozamašnjeg opsega,
na temu iz naslova, tj. američkog... više
SpecijalKim Ki-duk21.06.2005 | Velimir
Zovu ga 'zločestim dečkom korejske kinematografije', provokatorom čiji je jedini 'grijeh' – istina. Njegovi brutalno iskreni (ili jednostavno... više
intervjuEkskluzivni intervju: Apichatpong Weerasethakul05.01.2006 | VelimirKad se jedan od vaših najdražih redatelja krene ispričavati što kasni s odgovorima za intervju, jer je previše zaposlen radom na svom novom filmu, dođe vam neugodno što... više
intervjuEkskluzivni intervju: Hisayasu Sato11.05.2006 | VelimirHisayasu Sato jedan je od tzv. 'četiri kralja pinku eige', autor klasika o kojima smo pisali u 'Žutom tilu' i 'Povratku Žutog titla', poput ‘Naked Blood’ (1995.) ili... više
FestivaliUdine Far East Film Festival 919.04.2007 | Velimir
I ove godine idemo u Udine – ako ste se konačno odlučili maknuti dupe i skoknuti do najbolje fešte azijskog filma današnjice, udaljene svega nekoliko... više
FestivaliGrossmann – festival filma i vina 2007.13.08.2007 | Velimir
Thomas Moldestat, scenarist pobjedničkog filma 'Fritt vilt', pri preuzimanju nagrade na pozornici ljutomerskog Doma kulture, idealnog mjesta za prikazivanje filmova... više