'Where A Good Man Goes' (1999)

odabrao: Velimir


Obračun sa zlim taksistima
Obračun sa zlim taksistima
Johnnie To s klasičnom ekipom.

Što znači: Wai Ka-Fai na scenariju te Lau Ching Wan i Suet Lam ispred kamere – zvuči kao recept za još jedno gangstersko remek-djelo? Ne baš, ali jest gangstersko, iako nije remek-djelo, već solidna, iako pomalo čudna i zbrzana kombinacija klasičnog filma o trijadama te romantične drame.

Odabir 'egzotične' lokacije (Makao) odličan je za stil, koji je pristojna mješavine socijale i arta, a priča govori o Michaelu (Lau), članu trijada koji tek što je izišao iz zatvora, a već ulazi u sukob s policajcem (Lam) spremnim učiniti sve da ga vrati iza rešetaka, kao i sa duhovima prošlosti koji mu duguju lovu. To je onaj krimi dio.

Paralelno, pratimo rađanje Michaelovog odnosa s vlasnicom motela u kojem živi. Nije masterpis, dakle, ali jest dobar film u kojem ima i brutalnog nasilja i pokušaja silovanja i golotinje... A opet dijelom funkcionira i kao 'obiteljski'.

Zna To složit kadar
Zna To složit kadar
Debeli je legenda
Debeli je legenda

Image



Facebook komentari
Komentari (7)add comment

Ivan Rogar said:

...
Prejeben film, heartwarming ali opet divlji To. Vrhunski 90s sirovi feel.
30.08.2010. u 21:37 h

Velimir said:

...
"Vrhunski 90s sirovi feel."

baš to, danas nitko ne može više snimiti film s takvom fotografijom, atmosferom i sirovošću koja je u isto vrijeme i arty i romantična... kao prvi wong kar waiji recimo...
30.08.2010. u 23:58 h

Dragonrage said:

...
Bit će da je do razvoja tehnologije. Naime...to mi je baš palo na pamet nakon Expendablesa. Ono...film je u gotovo svemu 80s flick...osim po fotografiji. Jednostavno vidi se da je to snimljeno 2010 a ne 1985. I zapravo, kad se osvrneš malo...svako desteljeće se razlikuje od onog prethodnog po pitanju vizualno identitat, fotografije.
Danas da bi se postigao 80s,90s, 70s look filma, moraš koristit kojekakve filtere kao npr u slučaju Planet Terrora...
03.09.2010. u 14:26 h

Velimir said:

...
yep, ali ni ti filteri nisu baš "realni", ono, vidi se iz aviona kad je postprodukcija/aftereffects, a kad je izvornik... meni su 16 mm i VHS i dalje najdraži vizualni identitet filma. :)
03.09.2010. u 14:30 h

Arminio said:

...
Pretpostavljam da je danas jeftinije snimati na HD/RED pa onda "kvariti" sliku nego uzeti pravu 16-ticu ili 35-ticu i na njima odraditi cijeli film... Ili su se, u slucaju Grindhousea, koristili digitalijom kako bi ipak mogli izdati i ciste ne-grindhouse izlizane verzije fimova (kakvo special clean DVD/Blueray izdanje uvijek dobro dodje za namlatit' para :) )
03.09.2010. u 15:00 h

bakamile said:

...
ne zelis znati kako izgleda "izvorna" slika bilo na 35mm ili RED-u. sve je to posao kolorista koji ce u postu sve rjesiti ili pokvariti
06.09.2010. u 19:59 h

Arminio said:

...
Znam ja kako izgleda izvorna slika... no u tome i je car! Pogledaj HK trash kasnih 70-ih/ranih 80-ih (lose kamere, "ficleki" 35-mm filma, single-point rasvjeta...) i video transfere istih (ili cak amaterske i npr. Schnaasove VHS horrore) - to je sirova slika sa minimumom korekcija - i pravi shtimung za ovo. Sva kvarenja savrsene RED i kvalitetne 35mm slike (uzrok koje su dobra rasvjeta i dobra kamera) nisu vise ono pravo :)
06.09.2010. u 20:25 h

Napišite komentar
Komentiranje je dozvoljeno samo registriranim članovima.

busy
 
This text will be replaced

Na mreži

Prije 2 dana
Prije jedan tjedan
Marko je dodao/la novi video Srećko Stu 14
Vedran je postavio/la novi avatar. Stu 10
Prije 1 mjesec
 
zutititl